280,00 zł
525,00 zł
Cena regularna:
750,00 zł
INFORMACJA O PRAWIE DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ REKLAMACJI
Spółka THE AMAZE Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, ul. Kazimierza Małkowskiego 287/1, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Warszawie pod nr KRS: 0000966459, NIP 5213964210, REGON 521752780, informuje iż:
I. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1) Na podstawie art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j Dz. U. z 2020 r. poz. 287.) (dalej: Ustawa), przysługuje Pani/Panu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa.
2) W celu wykonania prawa, o którym mowa w ust. I powyżej, w terminie 14 dni (słownie: czternastu dni) należy złożyć spółce THE AMAZE Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, oświadczenie (wysłane na adres email: info.theamaze@gmail.com) o odstąpieniu od umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 Ustawy.
3) Art. 33 Ustawy stanowi, iż jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
4) Art. 34 ust. 2 Ustawy stanowi, iż konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że przedsiębiorca zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
5) Art. 35 Ustawy stanowi, iż jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu żądania zgodnie z art. 15 ust. 3 i art. 21 ust. 2 Ustawy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
II. REKLAMACJE I ZWROTY
1) Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. W przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie to przewoźnik odpowiada za uszkodzenie, które nastąpiło w czasie między przyjęciem towaru, a jego wydaniem.
2) Podstawą do przyjęcia i rozpatrzenia reklamacji oraz zwrotu jest dowód zakupu, w szczególności paragon fiskalny, faktura lub inny równoważny dowód. Reklamować produkt można do 14 dni od otrzymania przesyłki.
3) Reklamacjom oraz zwrotom nie podlegają: a) produkty z zerwanymi etykietami/metkami/plombą (brak możliwości identyfikacji produktu), b) produkty gdzie widoczne jest zużycie produktu wskazujące na jego użytkowanie,
4) Produkt do reklamacji/zwrotu musi zostać dostarczony przez klienta suchy i czysty.
5) W przypadku niezastosowania się do powyższych wymogów (punktów od 2), 3) i 4) powyżej, reklamacja/zwrot zostanie automatycznie odrzucona.
6) Jeżeli zostaną spełnione powyższe warunki, a zakupiony towar posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą:
7) Prosimy o zgłoszenie chęci reklamacji/zwrotu do spółki THE AMAZE Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni drogą mailową: info.theamaze@gmail.com - Ważne! Po zgłoszeniu drogą elektroniczną reklamacji udostępniony zostanie adres, na który trzeba wysłać reklamowany produkt.
8) Formularz prosimy dołączyć do zabezpieczonej przesyłki. Przysyłka ta realizowana jest na koszt klienta.
9) W ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki poinformujemy mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
10) Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, dokonamy następujących czynności: naprawy reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
11) W sprawach szczególnie trudnych, wymagających współpracy kilku właściwych merytorycznie jednostek organizacyjnych spółki THE AMAZE Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni, lub gdy istnieje konieczność: a) uzyskania dodatkowych informacji od osób trzecich, b) uzyskania dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów, c) dokonania weryfikacji lub pozyskania szczegółowych danych, d) przekazania reklamacji do podmiotu zewnętrznego, powiązanego z produktem, dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu rozpatrywania reklamacji.
12) Zostaną Państwo poinformowaniu, przed upływem 14-dniowego terminu rozpatrywania sprawy, o przyczynie wydłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, który nie może być dłuższy niż 90 dni od dnia otrzymania reklamacji, a także o aspektach, które mają zostać ustalone podczas wydłużonego terminu.
13) Jeżeli reklamacja/zwrot zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
14) W razie dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt mailowy: info.theamaze@gmail.com